De begaafdheid van excentrieke miljardair en zelfgeprezen Dogefather, Elon Musk, om de markten te bewegen, is ongeëvenaard. En het is deze keer met een cryptocurrency genaamd Floki Inu. Het is de eerste token die maanden geleden werd gelanceerd voordat Musk tweette dat hij een Shiba Inu zou kopen en deze Floki zou noemen. Floki Inu overleefde twee rug pulls dankzij een aanhoudende gemeenschap die besloot het over te nemen en het hoe dan ook te redden.
In tegenstelling tot de andere Floki-tokens die ontstonden na de eerste tweet van Musk. Floki Inu is sindsdien opvallend gegroeid om een partnerschap aan te gaan met Million Gardens, een initiatief onder leiding van Musk’s broer, Kimbal Musk. Million Gardens heeft een cult-achtige gemeenschap die qua bereik en impact wedijvert met Shiba Inu (SHIB).
De prijs van Floki Inu steeg met meer dan 100% binnen enkele minuten nadat Musk een tweet plaatste waarin stond dat hij een Shiba Inu had gekocht en deze Floki had genoemd. En van de inkomende parabolische groei is dit nog maar het begin. Nu heeft Musk een Shiba Inu die Floki heet en hij zal over zijn nieuwe puppy hoogstwaarschijnlijk blijven tweeten.
Floki Inu’s meest recente stappen, voortbouwend op deze ontwikkeling, omvatten onder andere de aankondiging van zijn in productie zijnde non-fungible token gaming-metaverse. Verder het opvoeren van marketing samen met de Zuid-Koreaanse marketingkrachtpatser Pantera ICO en het bemachtigen van een billboard op New York Times Square van nu tot het einde van het jaar.
Ook nog strategisch samenwerken met de Million Gardens Movement, een project dat is gestart door Kimbal Musk.
De populariteit van de NFT-gaming-metaverse-ruimte exploiteren
Valhalla, zo heet zijn vlaggenschipproject, werd door Floki Inu onthuld. Valhalla is een NFT-metaverse-spel dat wordt gespeeld om te verdienen en wordt uitgevoerd op het Floki Inu-token. Alles wat je in de metaverse verkrijgt, is van jou om te bezitten en te verkopen zoals je wilt, los van dat je wordt beloond voor het strijden. Een leiderschapsteam met uitgebreide ervaring in NFT-gaming, werkt aan Valhalla.
De hoofdontwikkelaars staan aan het hoofd van een ontwikkelteam dat binnenkort uit zo’n 20 personen zal bestaan terwijl ze sinds 2017 werken aan NFT-games. Spraakmakende adviseurs met ervaring in het ontwikkelen van succesvolle mainstream verslavende games, worden door het team in dienst genomen. De populariteit van metaverse en NFT-gaming neemt snel toe.
Projecten als Decentraland, Axie Infinity en Starlink hebben bij de uitrol van de metaverse een plaats op de eerste rij ingenomen. De afgelopen maanden heeft Axie Infinity records gebroken. Volgens gegevens van Token Terminal overschreed de protocolomzet van Axie Infinity alleen al in de afgelopen maand $ 330 miljoen. Dit is een verdubbeling van de omzet van Ethereum die $ 152 miljoen bedroeg. De Vera-collectie van Valhalla zal proberen te strijden om dat marktaandeel.
Met de verkoop van digitaal vastgoed heeft Decentraland records verbroken. Zo werd voor bijna $ 1 miljoen een van de duurste percelen verkocht. Met zowel zijn aanpasbare schepen als het uiteindelijke huisvestingssysteem wil Valhalla een deel van dit marktaandeel veroveren. De voordelen van beide spellen zal profijt opleveren voor Valhalla, wat ook voor tokenhouders ongelooflijke waarde betekent.
Inclusief het benutten van een recente samenwerking met het Zuid-Koreaanse powerhouse marketingbedrijf Pantera ICO, de marketing opvoeren
Een strategisch marketingpartnerschap met Pantera ICO, de toonaangevende groeiversneller en marketinggigant in Zuid-Korea, is kortgeleden aangekondigd door Floki Inu. Voor de NFT-gigant Animoca Brands die miljarden dollars kost, is Pantera ICO de officiële Zuid-Koreaanse marketingpartner. Animoca Brands ontwikkelde The Sandbox, verdunde marktkapitalisatie van $ 2,4 miljard.
En pronkt met NFT-giganten Axie Infinity, $ 4 miljard aan marktkapitalisatie, OpenSea en CryptoKitties in zijn portefeuille. Los van een marketingkrachtpatser in Zuid-Korea, is Pantera ICO ook een grote Zuid-Koreaanse partner en marketinggroep voor topbeurzen zoals OKEx, KuCoin en MEXC. Floki Inu zal met deze samenwerking geholpen worden om door te breken in de zeer competitieve cryptomarkt in Zuid-Korea.
Floki Inu zal de lucht van New York Times Square verlichten met een reclamebord dat van september tot het einde van het jaar zal duren. Los van de recente samenwerking met Pantera ICO. Op elk grootstedelijk gebied over de hele wereld zal Floki Inu zich richten, dus moet je toekomstige marketingaankondigingen in de gaten houden.
Met het Million Gardens Movement-partnerschap blijft het merk Floki Inu groeien
Floki Inu werkte samen met een van de meest gemeenschapsgerichte non-profitorganisaties. Hierbij wordt de nadruk op de gemeenschap gelegd omdat de Million Gardens Movement werkt om de gemeenschap de macht terug te geven voor het kiezen, verbouwen, bereiden en eten van gezond voedsel.
De verzameling leiders die betrokken zijn bij de Million Gardens-beweging: Kimbal Musk en Frank Giustra, twee toonaangevende krachtpatsers, is ook bijzonder opwindend aan deze samenwerking. Voor Floki Inu, die was gebaseerd op een tweet van Elon Musk, was het een voor de hand liggende zet, om samen te werken met een project dat door zijn broer was gestart. Floki Inu is verheugd om met de organisatie samen te werken en houdt van het initiatief onder leiding van Kimbal Musk.